Inimesed

Elava Tänava algatuse kutsusid ellu
Madle Lippus - linnaruumientusiast

2007. aastal lõime koos sõpradega tollases kodukandis Uue Maailma Seltsi. See oli üks esimesi asumiseltse Eestis, mille tegevus muutis oluliselt inimeste arusaama võimalustest oma kodukandi ning tänavaruumi loomises kaasa rääkida. Tänaseks olen kolinud Tallinna südames asuvasse Tatari asumisse, kus parema tänavaruumi ja liikuvuse teemad on samuti aktuaalsed. 


Ave Habakuk - Teenusedisainer

Kui keskkooliajal tundus rattaga sõitmine lihtsalt lahe, siis inimmõõtmelisus, selle olemasolu või puudumine süsteemides hakkas huvi pakkuma ülikoolis ning kriitilisem pilk Tallinna linnaruumile tekkis pärast laste saamist. Vankriga linnas liikumine paneb teravalt tunnetama kõiki tegemata jätmisi ja toob esile igapäevased valikud, mis autosse sunnivad.


Martin Villig - Bolti kaasasutaja

Olen 20-aastat olnud ettevõtja ja selle kõrvalt ka ühiskondlikult aktiivne. Olen üks Garage48 ja Asutajate Seltsi käivitajatest, mis on aidanud kaasa Eesti idufirmade sektori arengule. 2018 aastast olen Heateo Haridusfondi ja kood/Jõhvi kooli käivitamise kaudu toonud värskeid ideid ja algatusi Eesti haridusmaastikule.

Alates 2018 aastat olen kõik igapäevased sõidud aastaringselt teinud jalg- ja tõukerattaga, mis on viinud praktilise kogemuse kaudu arusaamiseni, et Tallinna ja teiste linnade planeerimisest ning ka inimeste mõtlemises on vaja olulist muutust. Elav Tänav soovib seda muutust süsteemselt ellu kutsuda.
Kristjan Lepik - investor ja ettevõtja

Meie liikumine linnas muutub pidevalt, inimesed muutuvad ning linn peab suutma sellega kaasa muutuda. Muidu on meil aegunud linnaruum, mis takistab linna arengut. Ma liigun linnaruumis palju vähem autoga kui viis aastat tagasi ja tahaksin Tallinnat arendada selliselt, et linnaruumi kogemus oleks midagi toredat ning päeva paremaks tegevat.


Oliver Ahlberg - Skeleton Technologies kaasasutaja

Sõidan autoga, mootorrattaga, jalgrattaga ja käin jala ja pean oluliseks, et minu kodulinnas oleksid loodud head võimalused ja infrastruktuur liiklemiseks sõltumata valitud viisist. Tallinnal on aeg tulla autokesksest linnaruumist tänapäeva.


Tuuli Jevstignejev - Ampler Bikes kommunikatsioonijuht

Olen viimased 8 aastat elanud ja töötanud välismaal. Kolisin hiljuti Eestisse tagasi ning kuna liigun ise iga päev rattaga, siis soovin panustada sellesse, et Tallinna tänavad oleksid turvaline elukeskkond igas vanuses ja iga liiklusvahendiga kulgevale linlasele.


Tõnis Savi - Arhitekt-linnaplaneerija, linnalise liikuvusruumi ekspert - Tallinna Rattastrateegia 2018-2027 üks autoritest ning Eesti Linnaratturite Liidu kaasasutaja ja eestvedaja.

Olen 10 aastat vedanud Ratta- ja linnakultuuri sündmuseid Tallinn Bicycle Week ja Tour d’ÖÖ, olles sealjuures ka nende kaasasutaja ja eestvedaja.